اختلال در پیامرسانهای ایتا و بله: بهروزرسانی وضعیت سرویس (خرداد ۱۴۰۴)(وصل شد)
ایتا به حالت قبلی برگشته در ساعت ۱۶ روز ۲ خرداد ۱۴۰۴
براساس اعلام پیامرسانهای ایتا و بله، انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این دو پیام رسان، ارتباط کاربران آنها از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد تا ۹:۰۰ صبح جمعه قطع خواهد شد. هم اکنون بله به حالت عادی بازگشته اما ایتا همچنان با اختلال مواجه است.
بر اساس اعلام پیامرسانهای ایتا و بله، انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این دو پیام رسان، ارتباط کاربران آنها از ساعت 00:00 بامداد تا 9:00 صبح جمعه دوم خردادماه قطع خواهد شد.
پیامرسان «ایتا» دیروز اعلام کرد که بامداد جمعه دوم خردادماه بهمدت حدود 9 ساعت دسترسی به این پیامرسان قطع خواهد شد. این قطعی بهدلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس اعلام شده است.
بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی «ایتا»، این عملیات از ساعت 00:00 بامداد جمعه آغاز شده و تا ساعت 9:00 صبح ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی، کاربران امکان دسترسی به این پیامرسان را نخواهند داشت.
مدیریت ایتا با اعلام این خبر، از کاربران خواسته است برای اختلال موقت در سرویس شکیبا باشند. به گفته این مجموعه، تلاش بر آن است که خدمات با «کوتاهترین وقفه» به حالت عادی بازگردد.
ایتا:
اطلاعیه
پیرو اطلاعرسانی قبلی، به دلیل عملیات نگهداری و ارتقای زیرساختهای تأمین برق در مرکز داده، ارتباط کاربران از بامداد امروز قطع شد. متأسفانه عملیات در مرکز داده چند ساعت بیش از زمان اعلامشده به طول انجامید.
تلاش تیمهای فنی ایتا برای راهاندازی مجدد سرویسها بدون وقفه ادامه دارد و انشاءالله در کوتاهترین زمان ممکن ارتباط کاربران برقرار خواهد شد. بابت این تأخیر صمیمانه از کاربران عزیز عذرخواهی میکنیم.
هم اکنون پیامرسان بله به حالت عادی بازگشته است اما ایتا همچنان با اختلال مواجه است.
امیدواریم با رفع هرچه سریعتر این اختلال، کاربران ایتا نیز بتوانند به خدمات این پیامرسان دسترسی کامل داشته باشند. در صورت دریافت اطلاعات جدیدتر، این مقاله بهروزرسانی خواهد شد.
نوشتن نظر
برای اضافه کردن نظر یا ویرایش وارد حساب کاربری خود شوید
ورودنظرات پست
هیچ نظری موجود نیست نخستین را شما بگذارید!